Dla autorów

Wymogi edytorskie

    

ARTYKUŁY  DO NUMERU TEMATYCZNEGO     


FORMAT TEKSTU


UKŁAD ARTYKUŁU


DODATKOWE INFORMACJE


WZORY PRZYPISÓW

S. Rieger, Glenn Gould, czyli sztuka fugi, Gdańsk 1997, s. 127.

M. Popczyk, Berlin - miasto widzialnej nieobecności, w: Dylematy wielokulturowości, red. W. Kalaga, Kraków 2004, s. 248.

Ibidem, s. 253.

M. Głowiński, Realizm i demagogia, w: idem, Rytuał i demagogia. Trzynaście szkiców o sztuce zdegradowanej, Warszawa 1992, s. 10.

M. Popczyk, Berlin…, s. 252 (w przypadku odnoszenia się do tekstu autora, który w bibliografii pojawia się także jako autor innej publikacji).

M. Głowiński, op. cit, s. 12 (gdy odnosimy się do tekstu, który pojawił się wcześniej, a jego autor nie jest             równocześnie twórcą innego tekstu zamieszczonego w bibliografii).

M. Benabou, Aneks ponownie, przeł. A. Wasilewska, „Literatura na Świecie” 2006, nr 1-2, s. 273.

P. Rodak, Wojna i zapis (o dziennikach wojennych),Teksty Drugie” 2005, nr 6, s. 40.

Przypisy do tekstów zamieszczonych w internecie:

Autor, tytuł (kursywą), adres strony, data odwiedzin, numer strony (jeżeli istnieje); np.:

K. Tomasik, Odkrycie Michała Głowińskiego, http://www.innastrona.pl/magazyn/bequeer/michal-glowinski-coming-out-autobiografia.phtml, 20 października 2010.


BIBLIOGRAFIA 

(układ alfabetyczny, bez podziału na literaturę podmiotu i przedmiotu)

Berger J., Sposoby widzenia, tłum. M. Bryl, Poznań 1997.

Bukowski Ch., Noce Waniliowych Myszy. Wybór wierszy, tłum. M. Baran, L. Engelking, M. Kłobukowski, P. Madej, D. Rodziewicz, Warszawa 2014.

Markowski M.P., Derrida: filozofia czy literatura?, „Pamiętnik Literacki” 1996, nr 1, s. 75–109.

Szczęsna E., Cyfrowe remediacje figur , w: Przekaz digitalny. Z zagadnień semiotyki, semantyki i komunikacji cyfrowej, red. E. Szczęsna, Kraków 2015, s. 195–215.


RECENZJE/ESEJE DO DZIAŁU MONTAŻE